Hotele

Wybór lokalizacji jest kluczowy dla każdego projektu. Pomożemy Ci znaleźć i zakupić odpowiednią działkę pod planowaną inwestycję lub określimy i ocenimy potencjał oraz możliwości lokalizacji, którą już posiadasz

Dobra lokalizacja to początek, kiedy już ją masz ważne abyś ją odpowiednio wykorzystał.

Tak jak nie będziesz budować pensjonatu na 20 pokoi w centrum wielkiego miasta, tak samo nie planowałbyś 5-gwiazdkowego hotelu z 400-stoma pokojami obok huty.

Dlatego pomożemy Ci zdefiniować odpowiedni produkt hotelowy dla Twojej lokalizacji i zbadamy lokalny rynek.

Dopasujemy produkt do otoczenia makro i do konkretnego miejsca. Nigdy odwrotnie.

Od dobrego biznesplanu zależy wiele. Na przykład to czy dostaniesz kredyt bankowy. Ale również to czy cały pomysł na budowę / modernizację / refinansowanie lub repozycjonowanie Twojego hotelu ma ekonomiczny sens.

Pomożemy Ci to sprawdzić, policzyć, dobrze opisać i odpowiednio zaprezentować.

Wybór sposobu zarządzania hotelem to kolejna ze strategicznych decyzji, którą musisz podjąć. Nic nie jest pewne ani oczywiste.

Dla jednego hotelu operator X może być najlepszy dla drugiego może okazać się katastrofą. Do tego dochodzi kwestia czy ma to być kontrakt na zarządzanie czy umowa franszyzy.

Jak to rozstrzygnąć? A może chcesz sam zarządzać i nie wiązać się z nikim. My w tej decyzji Ci pomożemy.

Pokażemy mocne i słabe strony operatorów, dobre i niebezpieczne strony umów. Na końcu podpowiemy najlepszy dla Ciebie scenariusz.

Wypracowanie korzystnej i bezpiecznej umowy o zarządzanie lub umowy franszyzy to rzadka umiejętność.

Nie wystarczy znakomita znajomość prawa. Musisz znać niuanse, wiedzieć kto i na co zwraca uwagę, jakie elementy umowy są ważne, wreszcie co można i trzeba negocjować, a co jest stratą czasu.

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w analizie i negocjacjach umów z czołowymi światowymi operatorami takimi jak Carlson Rezidor, Hilton Worldwide, InterContinental Hotel Group, Marriott International czy Starwood Hotels and Resorts.

Pomożemy Ci nie tylko w wyborze najlepszego partnera dla Twojego projektu, ale również w uzyskaniu najlepszych możliwych warunków kontraktowych.

..a na końcu zawsze chodzi o pieniądze..

Twój hotel może być spełnieniem Twoich marzeń, może być realizacją Twoich ambicji, może być piękny i wyjątkowy, ale MUSI przede wszystkim ZARABIAĆ.

Jeżeli masz dużo pieniędzy – pomożemy Ci wydać ich jak najmniej aby osiągnąć cel.

Jeżeli jednak nie chcesz angażować zbyt wielu własnych środków, pragniesz ograniczyć i kontrolować ryzyko finansowe pomożemy Ci znaleźć odpowiednich partnerów zarówno po stronie kapitałowej jak i dłużnej.

FORTECH Consulting współpracuje z wieloma inwestorami finansowymi i branżowymi, pomagamy organizować emisje udziałów i akcji, a także pozyskiwać finansowanie dłużne w postaci obligacji oraz kredytów bankowych.

Pragniesz sprzedać lub kupić obiekt hotelowy? Znakomicie.  Znajdujemy potencjalnych sprzedawców i nabywców.

Pomagamy wycenić obiekty hotelowe i przygotować transakcję.

W imieniu Klienta przeprowadzamy due diligence od strony finansowej, operacyjnej i prawnej. Naszym celem jest uzyskanie jak najwyższej wartości dla Klienta, w jak najkrótszym czasie.

Mówi się, że największym kapitałem firmy są ludzie.  To prawda. Zwłaszcza w hotelarstwie.

Nic tak nie może zaszkodzić jak zła reputacja i nic tak pomóc jak lojalny, kompetentny i ciepły personel.

FORTECH Consulting pomaga znaleźć odpowiednie osoby z branży na wymagane przez Klienta stanowiska, od Dyrektora Zarządzającego poprzez zespół sprzedażowy, administrację, F&B, na obsłudze pięter kończąc.

Twój hotel to nie sama nieruchomość. To z reguły spółka i spore przedsiębiorstwo z wieloma problemami kosztowymi, podatkowymi, prawnymi czy pracowniczymi.

FORTECH Consulting pomaga te problemy rozwiązywać. Doradzaliśmy spółkom giełdowym, zajmowaliśmy się sytuacjami kryzysowymi.

Pomożemy rozwiązać każdy problem związany z funkcjonowaniem firmy. Po myśli Właściciela.