Wybór lokalizacji jest kluczowy dla każdego projektu. Pomożemy Ci znaleźć i zakupić odpowiednią działkę pod planowaną inwestycję lub określimy i ocenimy potencjał oraz możliwości lokalizacji, którą już posiadasz
Hotele
Dobra lokalizacja to początek, kiedy już ją masz ważne abyś ją odpowiednio wykorzystał.
Tak jak nie będziesz budować pensjonatu na 20 pokoi w centrum wielkiego miasta, tak samo nie planowałbyś 5-gwiazdkowego hotelu z 400-stoma pokojami obok huty.
Dlatego pomożemy Ci zdefiniować odpowiedni produkt hotelowy dla Twojej lokalizacji i zbadamy lokalny rynek.
Dopasujemy produkt do otoczenia makro i do konkretnego miejsca. Nigdy odwrotnie.
Od dobrego biznesplanu zależy wiele. Na przykład to czy dostaniesz kredyt bankowy. Ale również to czy cały pomysł na budowę / modernizację / refinansowanie lub repozycjonowanie Twojego hotelu ma ekonomiczny sens.
Pomożemy Ci to sprawdzić, policzyć, dobrze opisać i odpowiednio zaprezentować.
Wybór sposobu zarządzania hotelem to kolejna ze strategicznych decyzji, którą musisz podjąć. Nic nie jest pewne ani oczywiste.
Dla jednego hotelu operator X może być najlepszy dla drugiego może okazać się katastrofą. Do tego dochodzi kwestia czy ma to być kontrakt na zarządzanie czy umowa franszyzy.
Jak to rozstrzygnąć? A może chcesz sam zarządzać i nie wiązać się z nikim. My w tej decyzji Ci pomożemy.
Pokażemy mocne i słabe strony operatorów, dobre i niebezpieczne strony umów. Na końcu podpowiemy najlepszy dla Ciebie scenariusz.
Wypracowanie korzystnej i bezpiecznej umowy o zarządzanie lub umowy franszyzy to rzadka umiejętność.
Nie wystarczy znakomita znajomość prawa. Musisz znać niuanse, wiedzieć kto i na co zwraca uwagę, jakie elementy umowy są ważne, wreszcie co można i trzeba negocjować, a co jest stratą czasu.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w analizie i negocjacjach umów z czołowymi światowymi operatorami takimi jak Carlson Rezidor, Hilton Worldwide, InterContinental Hotel Group, Marriott International czy Starwood Hotels and Resorts.
Pomożemy Ci nie tylko w wyborze najlepszego partnera dla Twojego projektu, ale również w uzyskaniu najlepszych możliwych warunków kontraktowych.
..a na końcu zawsze chodzi o pieniądze..
Twój hotel może być spełnieniem Twoich marzeń, może być realizacją Twoich ambicji, może być piękny i wyjątkowy, ale MUSI przede wszystkim ZARABIAĆ.
Jeżeli masz dużo pieniędzy – pomożemy Ci wydać ich jak najmniej aby osiągnąć cel.
Jeżeli jednak nie chcesz angażować zbyt wielu własnych środków, pragniesz ograniczyć i kontrolować ryzyko finansowe pomożemy Ci znaleźć odpowiednich partnerów zarówno po stronie kapitałowej jak i dłużnej.
FORTECH Consulting współpracuje z wieloma inwestorami finansowymi i branżowymi, pomagamy organizować emisje udziałów i akcji, a także pozyskiwać finansowanie dłużne w postaci obligacji oraz kredytów bankowych.
Pragniesz sprzedać lub kupić obiekt hotelowy? Znakomicie. Znajdujemy potencjalnych sprzedawców i nabywców.
Pomagamy wycenić obiekty hotelowe i przygotować transakcję.
W imieniu Klienta przeprowadzamy due diligence od strony finansowej, operacyjnej i prawnej. Naszym celem jest uzyskanie jak najwyższej wartości dla Klienta, w jak najkrótszym czasie.
Mówi się, że największym kapitałem firmy są ludzie. To prawda. Zwłaszcza w hotelarstwie.
Nic tak nie może zaszkodzić jak zła reputacja i nic tak pomóc jak lojalny, kompetentny i ciepły personel.
FORTECH Consulting pomaga znaleźć odpowiednie osoby z branży na wymagane przez Klienta stanowiska, od Dyrektora Zarządzającego poprzez zespół sprzedażowy, administrację, F&B, na obsłudze pięter kończąc.
Twój hotel to nie sama nieruchomość. To z reguły spółka i spore przedsiębiorstwo z wieloma problemami kosztowymi, podatkowymi, prawnymi czy pracowniczymi.
FORTECH Consulting pomaga te problemy rozwiązywać. Doradzaliśmy spółkom giełdowym, zajmowaliśmy się sytuacjami kryzysowymi.
Pomożemy rozwiązać każdy problem związany z funkcjonowaniem firmy. Po myśli Właściciela.